Cilj svakog preduzeća je uspešno i aktivno učešće u savremenom poslovanju. Da bi se to ostvarilo, menadžment mora voditi poslovne procese na način koji mu omogućava prednost nad konkurencijom. Između ostalog, to se može postići pravilnim korišćenjem pouzdanih i pravovremenih informacija. Zato treba posedovati poslovno informacioni sistem sa rešenjima i tehnologijom koji omogućavaju optimizaciju poslovnih procesa, tako da podatke za analize poslovanja koristite na kvalitetan način.
Kao odgovor na potrebe za uspešnim vođenjem poslovanja, PRUS je razvio kvalitetan poslovno informacioni sistem „Orion”. Rezultat je razvoja tima naših programera, u koji je ugrađeno dugogodišnje iskustvo iz poslovanja korisnika različitih delatnosti i veličina.
Program Orion je visoko integrisan poslovni informacioni sistem i spada u grupu ERP (Enterprise Resource Planning) programa tj. informacionog sistema koji koriste svi organizacioni delovi preduzeća (nabavka, skladištenje, proizvodnja, prodaja, komercijala, kadrovska služba, knjigovodstvo, rukovodstvo-menadžment).
Malim i srednjim preduzećima koja se bave trgovinom, proizvodnjom ili uslužnim delatnostima kao i knjigovodstvenim agencijama.
Orion je podeljen u logičko-organizacione delove i omogućava sistem praćenja po mestu nastanka događaja. Svi poslovni procesi sadržani su u programskim celinama (modulima).Na nivou sistema se definišu prava pristupa korisnika određenom modulu. Ovakvim načinom se vrši efikasna podela rada i odgovornosti, te omogućava praćenje svih aktivnosti korisnika u sistemu.
Poseduje korisničke i servisne parametre koje može da podešava sam korisnik prema specifičnostima poslovanja. Potpuno je integrisan i omogućava, jednim unosom, automatsku obradu poslovnih promena. Upravljanje podacima je koordinisano i hijerarhijski povezano, tako da obezbeđuje potpunu kontrolu i nadzor.
Program je visoko integrisan i automatizuje sve poslovne procese i funkcije:
Pri puštanju u rad programa „Orion” obezbeđujemo podršku kroz preuzimanje podataka, konsultacije, obuku i probni rad na izradi svih vrsta poslovne dokumentacije.
Korišćenjem najnovijih informacionih tehnologija i stalnim usavršavanjem zaposlenih, korisnicima svojih usluga obezbeđujemo kvalitetnu podršku iz svih oblasti poslovanja i informacionih tehnologija.
O našem poslovno informacionom sistemu Orion, detaljnije se možete informisati pregledom kratke prezentacije na ovom sajtu ili pozivom na kontakt telefone.
Prezentaciju programa možete zakazati na telefone: 011/3961-296 ili 3961-448 u periodu od 09:00 - 16:00 sati ili email-om: orion@prus.rs.
Orion je troslojna client-server arhitektura i čine je:
Prvi sloj (Front End) je deo vidljiv korisniku i instalira se na radnoj stanici. Front end ima zadatak da u interakciji sa korisnikom programa prosleđuje zahteve drugom sloju (DML) koji vrši obradu podataka i vraća odgovor korisniku koji je poslao zahtev.
Drugi sloj DML komunicira i sa prvim i sa trećim slojem. Prima zahtev od front end-a obrađuje zahtev, prosleđuje podatke bazi podataka i opet vraća rezultat prvom sloju.
Treći sloj je sama baza podataka (Database) koja služi samo za skladištenje i organizaciju podataka.
Ovakva arhitektura se naziva klijent-server, a sa stanovišta korisnika njemu je jedino vidljiv prvi sloj tj. front end.
Nastao je 1992. godine na inicijativu grupe programera i računovođa i uspešno je
radio u preko 400 preduzeća.
Početkom 2006. godine započet je razvoj potpuno novog programa OrionXP koji je nasledio funkcionalnost „starog“ Orion-a uz dodatna poboljšanja koja omogućavaju noviji programski alati i najnovije verzije servera baza podataka.
Na ovoj verziji programa je radio tim stručnjaka iz oblasti programiranja, baza podataka, matematičara i eksperata iz oblasti računovodstva i modernog poslovanja.
Preduzeća koja su prepoznala našu vrednost i tako postali naši zadovoljni klijenti