PRUS logo

Poslovna rešenja za vaš plus

16. 10. 2021.

Elektronska fiskalizacija

Primena zakona o elektronskim fiskalnim kasama počinje od 01.11.2021. godine.

Period od 01.11.2021. do 30.04.2022. godine je tranzicioni period za prelazak na elektronsku fiskalizaciju. U ovom periodu može da se radi i po starom i po novom načinu fiskalizacije, a od 01.05.2022. moći će da se radi isključivo elektronska fiskalizacija, a fiskalni štampači odlaze u istoriju.

Trenutno na tržištu ne postoji gotovo rešenje za lokalni procesor fiskalnih računa (L-PFR) koji je nova stavka u elektronskoj fiskalizaciji. L-PRF omogućava potpisivanje računa i može biti softverski (instalira se na računar) i hardverski (uređaj koji se povezuje na računar). U saradnji sa firmom MetaData razvijamo rešenje koje će moći da se koristi i kada bude gotovo obavestićemo sve korisnike.

Takođe, obavestićemo vas koji štampači će moći da se koriste. Za sada postoje naznake da Galeb neće prilagođavati svoje štampače, dok će Intraster štampači moći da se koriste, ali ovo je sve nagađanje.

Obaveza svih maloprodajnih objekata će biti da od poreske uprave dobiju sertifikat za potpisivanje računa, čitače kartica za ovaj sertifikat i obezbede internet za slanje računa. U slučaju da dođe do prekida internet veze, svi računi koji nisu poslati, biće poslati prvom prilikom, kada se obezbedi konekcija, a najkasnije u roku od 5 dana.

Orion ERP

Usluge

Podrška

PRUS

PRUS logo
PRUS d.o.o.
Braće Jerković 165/25, 11010, Beograd
Tel: 011/3961-296, 3961-448
E-mail: office@prus.rs